2014-08-15

Painting in the making


Ingen har sagt det skal være nemt. Besluttede mig for at starte på et nyt maleri i dag - og hvem kommer og skal snuse og røre ved alting - og i forbifarten får endnu mere orange pels i siden og vælter maling ned på gulvet? Arthur! Den lille forbistrede ged! Det er sådan et øjeblik, hvor jeg har lyst til at løbe skrigende ud på altanen - og sikkert smadre et eller andet på min vej - men næ nej her kommer ansvarlige killinge-moar med sæbeklud og prøver at slette de orange spor og belønner med et par godbidder, fordi det da er synd at han nu er våd på siden. Vil dog lige pointere at jeg skældte ud på vejen - længe leve multitasking.

Selve maleriet er nok kun halvt færdigt. Ville starte med en form for baggrund, har leget lidt med udtrykket og brugt mere specifikke farver og nuancer denne her gang. Kan godt lide at det er lidt anderledes end mine andre værker. Jeg er ret spændt på, hvordan det ender med at se ud. 

//Nobody said it would be easy. I decided to begin on a new painting today. Everything was great to mr. kitten decided to invade the table and touch and sniff everything - while getting more orange on his fur and throwing painting down on the floor. In that moment I just wanted to run away screaming and possible breake something on the way. But no! Instead I acted all caring mommy with washing the paint off his fur and the floor, afterwards I gave him a few treats, because I've felt bad that he now was wet. I did yell a bit though.

The painting is about halfway done. I wanted to begin with a background, I've played a little with the expression and used more specific colors. I like that it's different than the others. I'm pretty exited about the end result.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...