2014-08-20

Neonheart

Det sker at jeg ser på noget, jeg lige har malet - og tænker "Øh, hvad fanden skal det lige forestille?" 

Det sker næsten hver gang... Der plejer dog at gå noget tid, også kan jeg lige pludselig se, hvad det var der skete - og som ofte ender jeg med at være ret tilfreds med resultatet. Er blevet ret glad for hjertet, mindre glad for alt det sorte - er lidt spændt på, om jeg føler anderledes for det, når det er helt tørt. Indtil videre må jeg jo bare vente. Brugte lidt fingermaling ved maleriet, især ved skabelsen af hjertet, som jeg har døbt maleriet efter. Det er underligt levende. Lyset i mørket. Minder mig faktisk en smule om Arthur, et katte hoved. Det kunne være interessant at få at vide, hvad du mon ser i det.

 //It happens that I look, at what I just painted and thinks "What the fuck is that suppose to be?"

 It happens almost every time. Usually when time has passed I suddenly see, what was missing - and then I actually can feel pretty good at what I painted. I am pretty happy about the heart, less about all of the blackness - kind of excited about the final result. I guess I just have to wait. I used a little finger painting especially with creating the heart. It feels weirdly a live. The light in the darkness. Kind of reminds me of Arthur - a kitty head. It would be interesting to know, what you see in it.

2 kommentarer:

  1. hmmm jeg ser Kaerlighed.. Morke i den ene side og lys i den anden. men i midten, alt de rode.. Jeg tror det er det gule omrade. Det ligner et hjerte :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak for dit svar :) Fedt at høre, hvad du ser i det! :) Sjovt, havde ikke selv tænkt det som kærlighed xD

      Slet

Thank you for your feedback - it is greatly appreciated!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...